marți, 12 iulie 2011

In excursie cu mintea....

Eram undeva…undeva departe …la malul marii , undeva la marginea unei plaje . Deodata , norii fumurii , vantul si valurile marii acapareaza peisajul . M-a picurat ..o data..de doua ori..si m-a picurat din nou. A inceput ploaia.Sunt singur pe plaja…Stand in pozitie de drept , cu mainile la spate , muscandu-mi buza si cu parul zburand in toate directiile , sunt lovit dur de picaturile ploii.In larg , e un adevarat spectacol de lumini .Fulgerele si tunetele parca se apropie …la fel si vantul care sulfa din ce in ce mai tare , la fel si valurile care sunt din ce in ce mai mari , la fel si culoarea din ce in ce mai intunecata a norilor care se apropie cu pasi repezi .
Desi in mod normal ar parea o imagine a unei naturi nervoase , eu simt altceva.Simt ca natura invidioasa pe oamenii ce petrec de zori pe plaja , a venit sa –si ia si ea Portia de distractie .Astfel , norii din ce in ce mai cenusii erau doar bronzati , de soarele arzator de vara pe care-l acopereau , fulgerele si toate luminile de pe cer erau luminile din discoteca , vuietul marii si zgomotele puternice , uneori chiar asurzitoare ale tunetelor , reprezentau muzica de pe plaja sau…chiar din “discoteca” naturii…valurile dansau , iar eu …pe mine natura m-a primit in jocul ei..sau poate am intrat eu singur in jocul ei .In pozitia mea dreapta si cu mainile la spate as parea un paznic al naturii dezlantuite la mare de gustul placut al distractiei.
Norii se apropiau , se tot apropiau dinspre larg , vantul , picaturile de ploaie venind si ele din aceeasi parte , erau parca impinse de cineva .Tragand aer in piept , privesc spre larg…ma bucuram in plin , sufleteste , de acest party al naturii.REcunoscatoare ca nu m-am speriat de ea , natura imi adduce si mie pe cineva …o partenera alaturi de care sa ma bucur de aceasta petrecere in aer liber ..de fapt ..mi-o adduce pe ea …mi-o adduce in gand , caci de langa mine , ea a plecat de mult, dar …surpriza…deschid ochii si imaginea ei apare incredibil sus pe norii cenusii …ca si cum ar fi un inger , ca si cum ea ar fi organizat aceasta petrecere , ca si cum…
Privesc spre mare , iar imaginea chipului ei se oglindeau in marea dansatoare .Intru in apa in incercarea de a ajunge la imaginea ei …marea era incalzita de dans…cand ajung in dreptul imaginii ei , brusc , dispare in adancuri , dispare de peste tot…oare…chiar a fost acolo langa mine ? oare chiar ea mi-a organizat aceasta petrecere de neuitat …? ma intrebam.
Ies dezamagit ca nu am putut sa o sarut prin intermediul marii , dar fericit ca am vazut-o din nou si am privit-o probabil pentru ultima oara …cand nu ma asteptam si unde nu ma asteptam sa o fac.Ies din mare cu multe intrebari in gand si ma asez in fund pe nisipul ud .Ma asez si astept finalul acestui party , multumit totusi ca m-am distrat fara bautura , fara prietenii mei care isi inneaca plamanii cu fum , fara sa injur si fara sa ma dau in spectacol fata de ceilalti prieteni…ce am vazut acum…a fost un adevarat spectacol..un spectacol regal .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu